zondag 17 augustus 2014

#ootd ♥

Hallo allemaal, het is zondag en dat betekent dat ik vandaag wat plaats.
dus vandaag plaats ik mijn outfit today (ootd).


ik draag vandaag een baby roze blouseje zonder mouwen, met gouden knoopjes van de primark.
en veder draag ik nog een grijze broek van only.


veder draag ik nog een ring die ik bijna altijd draag. en 2 armbandjes.
de bovenste heb ik gekregen van een vriendin uit Turkije met alle maal mooie kraaltjes en ik vind hem heel cute.
 die andere heb ik gekregen van mijn oma, hij is best simpel maar ik vind hem heel mooi en roze is een favoriete kleuren.

in mijn haar draag ik een visgraad vlecht, ik draag het wel vaker wand als je snapt hoe het moet is hij heel makkelijk en snel te doen.
 en ik heb hem met opzet wel een beetje messy gemaakt wand daar hou ik wel van.



mijn make-up is niet heel op vallend, ik heb mijn wenkbrauwen gedaan en draag een bruine oogschaduw van catrice. ik heb eyeliner op met een wing, de essence i love punk jumbo eyeliner pen heb ik daar voor gebruikt. tot slot heb ik de maxfactor wild mega volume mascara gebruikt op mijn boven en onder wimpers.

dit was het dan vandaag ik hoop dat jullie het leuk vonden, en ik sta altijd open voor tips.
en ik hoop dat jullie mijn blog blijven volgen!!
liefs arianna♥


Geen opmerkingen:

Een reactie posten